Slovenj Gradec se uveljavlja na kulinaričnem zemljevidu

Slovenj Gradec se uveljavlja na kulinaričnem zemljevidu

Slovenj Gradec postaja vse bolj prepoznaven tudi kot destinacija za ljubitelje vrhunske kulinarike. Prizadevanje lokalnih gostincev, kuharjev in ponudnikov pristne gastronomije je prepoznano tudi na mednarodni ravni – s prestižnima certifikatoma Falstaff ter Gault&Millau.

Gault&Millau je eden izmed najuglednejših in najbolj priznanih kulinaričnih vodičev na svetu. Ustanovljen je bil v Franciji v 60. letih prejšnjega stoletja in že desetletja velja za avtoriteto na področju ocenjevanja vrhunske kulinarike. Velik poudarek da na inovativnost, sezonskost, lokalne sestavine in osebni slog kuharjev, prisotnost v vodiču pa pomeni, da je restavracija ali kuhar uradno priznan na najvišji strokovni ravni. Iz Slovenj Gradca so v vodiču prisotni gostilna Murko z znakom ene kuharske kape ter restavracija GT19 in Hiša Ančka z dvema kapama.

Falstaff, eden vodilnih evropskih kulinaričnih in vinskih medijev, podeljuje certifikat kakovosti zgolj tistim restavracijam in lokalom, ki izkazujejo odličnost v okusu, storitvi, ambientu in celostni izkušnji. Priznanje potrjuje, da Slovenj Gradec ponuja kulinarična doživetja, primerljiva z najboljšimi evropskimi praksami.

Veseli nas, da se je dvema prejemnikoma – gostilni Murko in Hiši Ančka – z znakom dveh vilic, z znakom treh vilic pridružila še restavracija GT19. V priznanem kulinaričnem vodniku so v obrazložitvi zapisali: "𝐾𝑢ℎ𝑖𝑛𝑗𝑠𝑘𝑖 𝑚𝑜𝑗𝑠𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑢𝑟𝑒 𝐷𝑟𝑒𝑡𝑛𝑖𝑘 𝑗𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟 𝑘𝑜𝑚𝑎𝑗 27 𝑙𝑒𝑡, 𝑎 𝑠𝑖 𝑗𝑒 𝑧̌𝑒 𝑛𝑎𝑏𝑟𝑎𝑙 𝑣𝑒𝑙𝑖𝑘𝑜 𝑑𝑒𝑙𝑜𝑣𝑛𝑖ℎ 𝑖𝑧𝑘𝑢𝑠̌𝑒𝑛𝑗. 𝑃𝑜 𝑡𝑒𝑚, 𝑘𝑜 𝑗𝑒 𝑠𝑜𝑑𝑒𝑙𝑜𝑣𝑎𝑙 𝑧 𝐴𝑛𝑜 𝑅𝑜𝑠̌ (𝐻𝑖𝑠̌𝑎 𝐹𝑟𝑎𝑛𝑘𝑜), 𝐽𝑎𝑛𝑒𝑧𝑜𝑚 𝐵𝑟𝑎𝑡𝑜𝑣𝑧̌𝑒𝑚 (𝐽𝐵) 𝑖𝑛 𝑅𝑖𝑐ℎ𝑎𝑟𝑑𝑜𝑚 𝑅𝑎𝑢𝑐ℎ𝑜𝑚 (𝐺𝑒𝑠𝑐ℎ𝑤𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑅𝑎𝑢𝑐ℎ), 𝑗𝑒 𝑜𝑑𝑝𝑟𝑙 𝑠𝑣𝑜𝑗𝑜 𝑙𝑎𝑠𝑡𝑛𝑜 𝑟𝑒𝑠𝑡𝑎𝑣𝑟𝑎𝑐𝑖𝑗𝑜. 𝑁𝑗𝑒𝑔𝑜𝑣𝑎 𝑘𝑢ℎ𝑎𝑟𝑠𝑘𝑎 𝑓𝑖𝑙𝑜𝑧𝑜𝑓𝑖𝑗𝑎: 𝑙𝑜𝑘𝑎𝑙𝑛𝑜, 𝑠𝑒𝑧𝑜𝑛𝑠𝑘𝑜 𝑖𝑛 𝑏𝑟𝑒𝑧 𝑜𝑑𝑝𝑎𝑑𝑘𝑜𝑣 (𝑍𝑒𝑟𝑜 𝑊𝑎𝑠𝑡𝑒)."

V zadnjem času je bilo v našem okolju vloženega veliko truda v razvoj avtentične kulinarične ponudbe, ki temelji na lokalnih sestavinah, tradiciji in inovaciji. Omenjeno pa ne izboljšuje zgolj dostopno kakovostno kulinariko, temveč krepi tudi turistično prepoznavnost kraja.

Iskrene čestitke vsem ponudnikom.

Prejšnja Javni poziv za pridobitev pravice do uporabe blagovne znamke KOROŠKA KOŠTA
cinego